Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Στους νέους μαθητες του σχολείου.

Χαιρετώ τους νέους μαθητές του σχολείου μας. Αν και έχουμε πολλά προβλήματα θέλω να νοιώσουν περήφανοι για το σχολείο μας που κλείνει μέσα του τέτοια ιστορία και τόσες ιστορίες.  Επειδή δεν πρέπει να ξεχνάμε αλλά να τιμούμε τους ευεργέτες που σπανίζουν στην εποχή μας ας ξεκινήσουμε τη χρονιά γνωρίζοντας την ιστορία του 8ου Γυμνασίου:

Το «σχολικό συγκρότημα Νομικός» άρχισε να κτίζεται το 1928 και  αποπερατώθηκε το  1931. Κόστισε 13.333.000 δραχμές και έχει όγκο 27.522  κυβικά μέτρα, το μεγαλύτερο συγκρότημα της πρωτεύουσας.

              
Δωρεά :Μιχαήλ Κ. Νομικού (8ο Γυμνάσιο και Λύκειο Αθήνας)
"εγκαθιστώ κληρονόμον της περιουσίας μου το Δήμο  Αθηναίων,
εις τον οποίον αφήνω ολόκληρο το εν Πατησίοις των Αθηνών  τούτο κτήμα μου
όπου δηλαδή μένω, ήτοι τον κήπο μου μετά των εν αυτώ  οικοδομών, υπό τον όρον να μη δύναται ο κληρονόμος μου ούτος ο δήμος να  πωλήση, υποθηκεύσει ή απαλλοτρίωση οπωσδήποτε τούτο, αλλά να ιδρύση εν  τω κτήματι τούτω οιαδήποτε σχολεία αρρένων και θηλέων κατά το νεώτατον  σύστημα , εις τα οποία να τεθεί το όνομά μου ΜΙΧΑΗΛ Κ. ΝΟΜΙΚΟΣ".

2 σχόλια: